Кафедра журналістики
Освітня програма «Журналістика» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Нормативні навчальні дисципліни
- Управління медіапроєктами
- Філософія масової комунікації
- Українське журналістикознавство
- Історія та теорія соціальних комунікацій
- Методика викладання у вищій школі
- Моніторинг і діагностика навчального процесу
- Методика викладання медіаграмотності
- Науково-дослідницька практика (4 тижні)
- Педагогічна практика у ВНЗ (4 тижні)
- Практика зі спеціалізації (8 тижнів)
Вибіркові навчальні дисципліни
- Практичний курс ділової іноземної мови / Іншомовне ділове спілкування / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Медіаправо (у. т. ч. авторське право) / Журналістика даних / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Медіадослідження / Академічне мовлення / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Новітні медіатенденції / Засади медіаосвіти / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Маніпулятивні інформаційні технології / Теорія соціального управління / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Науково-популярна журналістика / Аналітична журналістика / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
Освітня програма «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Нормативні навчальні дисципліни
- Історія та культура України
- Українське ділове мовлення
- Філософія
- Іноземна мова
- Правописний практикум
- Основи наукових досліджень ЗМК
- Основи літературної творчості
- Вебтехнології в ЗМК
- Основи масової комунікації
- Орфоепічний практикум
- Теорія і практика друкованої журналістики
- Теорія і практика радіожурналістики
- Теорія і практика тележурналістики
- Теорія і практика онлайн-журналістики
- Медіалінгвістика
- Основи медіаправа
- Історія української журналістики
- Історія зарубіжної журналістики
- Медіатекстознавство
- Літературне редагування в ЗМК
- Культура мовлення медійника
- Основи риторики
- Медіастилістика
- Ознайомча практика за фахом (навчальна) (3 тижні)
- Виробнича практика (радіо) (3 тижні)
- Виробнича практика (телебачення) (4 тижні)
- Виробнича практика в Інтернет-медіа (4 тижні)
- Практика зі спеціалізації (виробнича) (4 тижні)
Вибіркові навчальні дисципліни
- Політологія / Правознавство / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Соціологія / Логіка / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Сучасні теорії масової комунікації / Дебатування в журналістиці
- Норми акцентуації в журналістській практиці / Проблеми наголошення у медіамовленні
- Історія закарпатської журналістики / Медіа нацменшин
- Міжнародна журналістика / Світові медіа
- Постановка голосу телерадіоведучого / Мовлення журналіста в ефірі
- Конвергентний ньюзрум / Інформаційні агенції
- Реклама у ЗМІ / Актуальні проблеми української публіцистики / Актуальні проблеми української літератури
- Основи PR / Засади зв'язків із громадськістю у медіа
- Стилістичний практикум / Стильова майстерність медіафахівця
- Медіаетика / Саморегулювання журналістики
- Пропаганда та контрпропаганда у сучасному медіапросторі / Новітні медіа та блогосфера в системі МК
- Комунікативна лінгвістика / SMM у практиці журналіста / Дизайн друкованих і онлайн-медіа
- Створення мультимедійної платформи / Пошукова оптимізації сайтів
- Фотожурналістика і комп'ютерна графіка / Основи вебдизайну
- Спортивна журналістика / Екологічна журналістика
- Інформаційне телевиробництво / Майстерність телезйомки
- Документальна телережисура / Засади створення науково-популярного фільму
- Відеодизайн і комп'ютерна графіка / Звукорежисура в аудіовізуальних ЗМІ
- Політичне ток-шоу / Розважальне телебачення
- Віртуальна телестудія / Інтернет-радіо
Освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня
Нормативні навчальні дисципліни
- Історія та культура України
- Українське ділове мовлення
- Філософія
- Іноземна мова
- Актуальні проблеми української літератури
- Естетика
- Вебтехнології в ЗМК
- Правописний практикум
- Орфоепічний практикум
- Основи масової комунікації
- Реклама та PR у системі маркетингових комунікацій
- Копірайтинг
- Радіо- і телереклама
- Макетування та верстка друкованої рекламної та PR-продукції
- Основи реклами та PR
- Основи наукових досліджень ЗМК
- Основи журналістики
- Медіалінгвістика
- Історія реклами та PR
- Історія мистецтва
- Етика в рекламній та PR-діяльності
- Літературне редагування в ЗМК
- Основи риторики
- Культура мовлення медійника
- Медіастилістика
- Фотосправа та комп'ютерна графіка
- Розробка і просування вебресурсів
- Спічрайтинг
- Ознайомча практика за фахом (навчальна)
- Виробнича практика (радіо)
- Виробнича практика (телебачення)
- Виробнича практика в Інтернет-медіа
- Практика зі спеціалізації (виробнича)
Вибіркові навчальні дисципліни
- Цикл дисциплін гуманітарної та соціально-економічної підготовки
- Політологія / Правознавство / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Соціологія / Логіка / Курс за вибором із загальноуніверситетського каталогу
- Сучасні теорії масової комунікації / Дебатування в журналістиці
- Психологія рекламної творчости / Психологічні засади роботи фахівця з піару
- Дизайн реклами / Креативні технології в рекламній діяльності
- Сучасні комунікативні технології / Кризові PR-комунікації
- Реклама і зв'язки з громадськістю в інтернеті / Рекламний та PR-менеджмент
- Особливості зйомки й монтажу рекламного відео / Режисура рекламних роликів
- Організація роботи пресслужби / Організація роботи рекламної та PR-агенції
- Політичні PR-технології / Форми міжнародного піару / Національна безпека України і медіа
- Стилістичний практикум / Стильова майстерність медіафахівця
- Брендинг / Брендменеджмент // Іміджелогія
- Соціологія реклами / Соціальна психологія
- Право в галузі реклами і зв'язків з громадськістю / Медіаправо
- Реклама і PR у соціальних мережах / Діловодство в рекламній та PR-діяльності
- Івентменеджмент / Драматургія масових театралізованих заходів
- Конфліктологія та теорія переговорів / Виборчі технології / Облік та система оподаткування в діяльності рекламних агентств
- Соціальна реклама / Політична реклама// Cоціальне проектування та фандрайзинг / Лобізм та спонсоринг
- Немедійні комунікації / Мультимедійні технології в рекламі // Менеджмент електоральних кампаній / Корпоративний менеджментмедіафахівців / Мовне маніпулювання: основні вияви та способи нейтралізації PR-проектами
Відповідальна за інформацію Наталія Толочко
Дата оновлення 29.09.2021