Новини

09.11.2023
310

У межах “Дня кар’єри ЄС: Ужгород” студенти УжНУ відвідали низку тренінгів для професійного зростання

У межах “Дня кар’єри ЄС: Ужгород” студенти УжНУ відвідали низку тренінгів для професійного зростання

З 8-го по 9-те листопада в УжНУ проходили заходи для студентства УжНУ у межах уже традиційного “Дня кар’єри ЄС”. Цікаві тренінги мали за мету допомогти учасникам набути тих знань та навичок, які допоможуть у майбутнього побудувати будь-яку успішну кар’єру. Звичайно, теми тренінгів стосувались найактуальніших питань сьогодення: навички неконфліктного спілкування, вплив і комунікування з аудиторією, міжнародна студентська мобільність та побудова особистого бренду. 

Однією з перших спілкувалась з активною молоддю тренерка Ганна Мелеганич, канд. політ. наук, доцентка, директорка Центру сталого розвитку УжНУ. Тема тренінгу звучала: «Базові навички неконфліктного спілкування для побудови консенсусу». На початку заходу Ганна Мелеганич зазначила, що всі тренінги пов’язані з інтеграцією українського суспільства в ЄС, адже саме це чекає на нашу країну. А прагнення вирішувати конфлікти мирним шляхом – одна з тих ключових цінностей, яку пропагує європейська культура. Вступ до ЄС – це не тільки політичний процес, наголошує Ганна Мелеганич, – це зміни, які відбуваються в кожному з нас. І  оволодіваючи певними навичками, поглиблюючи способи комунікації за допомогою неконфліктного спілкування, ми стаємо ближче до Європи. Тренерка детально обговорила з учасниками: що таке конфлікт; якою є “конфліктна людина”; конфлікти – добре чи погано; знаходження консенсусу конфліктній ситуації; види конфліктів та багато іншого. 

Також над вмінням спілкування працювала зі студентами директорка Центру кар'єри УжНУ,  інституціональна координаторка Erasmus+ (KA2) проєкту СOOPERA «Інтеграція дуальної вищої освіти в Молдові і Україні» Тетяна Бутурлакіна під час тренінгу «Як розвивати комунікаційні навички: вплив і спілкування з аудиторією». Тренерка наголосила, що однією з найбільш запитуваних навичок є комунікативна компетенція. Тож тренінг допоміг учасникам з’ясувати чи вміють вони ефективно спілкуватися, вибудовувати й підтримувати взаємини, чи мають певні страхи й невпевненість, а також проаналізувати, як погляди, думки, переконання впливають на спілкування. Також розібрали кілька типів комунікації, залежно від кількості слухачів: міжособистісну, з групою та з великою аудиторією. Наприкінці тренінгу найбільш активним учасникам вручили призи від співорганізаторів.

«Про міжнародну студентську мобільність від А до Я» розмовляла зі студентами Оксана Свєженцева, канд. істор. наук, доцент, начальник відділу міжнародних зв’язків. Під час тренінгу учасники дізналися про доступні для студентів УжНУ гранти та стипендії, семестрове навчання (у тому числі за програмою Еразмус+) за спільними освітніми програмами за кордоном, участь у зарубіжних студентських конференціях, семінарах, тренінгах, проходження практики, у зимових/літніх школах, короткотермінове стажування, проведення науково-дослідної роботи у зарубіжних науково-дослідних інститутах. Тренерка наголосила, щоб взяти участь у міжнародній студентській мобільності необхідно успішно навчатися у вищому закладі навчальному та добре володіти іноземною мовою. Наступними кроками є слідкувати за оголошенням конкурсів на сайтах, соціальних мережах університету та конкурсних програм, вивчити умови конкурсу та підготувати необхідний пакет документів і, звісно,  вчасно подати заявку.

Дуже актуальний та цікавий  тренінг підготувала для студентів  діджитал-спеціалістка, SMM-наставниця Даніелла Мушка – «Як і для чого розвивати особистий бренд у 2023/2024 році». Тренерка детально розкрила теми  позиціонування себе в соцмережах, поєднання експертності та особистості в блозі, правильну “упаковку” свого профілю, просування блогу. Учасники дізналися, що таке “особистий бренд”, а також про що варто розповідати в соцмереж для його побудови – про власні переконання, досвід, кейси, стиль життя, ситуативні розбори. Крім того, зазначає Даніелла, варто розповідати про свої помилки та вирішення таких ситуацій, адже сьогодні це особливо цікавить аудиторію. 



Ганна Фельцан,
Інформаційно-видавничий центр

Категорії: