Новини

27.11.2018
209

Меморандум про співпрацю в галузі туризму

Меморандум про співпрацю в галузі туризму

Саме такий важливий документ щодо спільного забезпечення популяризації та розвитку туристичного потенціалу міста Ужгорода було підписано 23 листопада 2018 року між Факультетом туризму та міжнародних комунікацій ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (декан – доц. Наталія Габчак)  і Управлінням економічного та стратегічного планування Ужгородської міської ради (начальник Управління – Ольга Травіна).

Сторони засвідчили, що мають намір здійснювати необхідну координацію дій та залучати наявні ресурси, потенціал, задля забезпечення розвитку туристично-рекреаційної сфери міста Ужгорода.

«За своїм туристично-рекреаційним потенціалом наше місто має всі можливості стати туристичною «родзинкою» Закарпаття. Сподіваємось, що наша співпраця буде плідною та спрямована на реалізацію заходів передбачених Програмою розвитку транскордонного співробітництва та формування позитивного міжнародного інвестиційного іміджу м. Ужгород на 2017-2022 роки» – зазначила Ольга Травіна. 

В свою чергу декан факультету туризму та МК Наталія Габчак додала, що студентство та науково-педагогічні працівники кафедр залюбки долучаться до реалізації наукових проектів в туристично-рекреаційній галузі міста та Закарпаття в цілому. Сподіваємось, що така  співпраця відкриє великі можливості для просування міського туристичного продукту не тільки в межах Карпатського регіону, а й розширить інформаційний простір європейського передового досвіду організації туристичної діяльності.

Співпраця у сфері туризму буде зосереджуватись у таких напрямках:

  • сприяння щодо проведення спільних конференцій із залученням представників влади, науковців, студентства та підприємств краю, що займаються популяризацією та розвитком туристичної сфери на Закарпатті;
  • сприяння щодо організації та проведення виробничих практик та стажувань студентів;
  • інформування  та популяризація через засоби масової інформації спільних проектів в галузі туризму;
  • спільна розробка рекламно-інформаційних матеріалів про туристичний потенціал міста, включаючи (рекламні проспекти, путівники, карти, відеофільми, електронні презентації, листування) та проведення інших міроприємств, створюючи імідж факультету та університету в цілому.

 

За інформацією декана факультету туризму та МК Наталії Габчак

 

Категорії: