Новини

03.04.2021
567

Студенти факультету історії та міжнародних відносин взяли участь у вебінарі, присвяченому аналізу достовірності новин у засобах масової інформації

Студенти факультету історії та міжнародних відносин взяли участь у вебінарі, присвяченому аналізу достовірності новин у засобах масової інформації

ХХІ ст. –це епоха інформаційного суспільства. Ми отримуємо інформацію з різномінітних джерел та в різній формі. Проте існує багато випадків поширення недостовірних новин. Для того, щоб бути здатними виявити такі новини, потрібно володіти певними способами вивлення фальшивої інформації.

Професорсько-викладацький склад та студенти факультету історії та міжнародних відносин добре розуміють виклики сучасності, тому активно беруть участь у заходах, присвячених аналізу новин. Одим із таких заходів був вебінар «IS IT FAKE NEWS? IDENTIFY AND ADDRESS THE CONTINUUM OF DISINFORMATION AND OTHER "FALSE" NEWS», який проводився американською організацією «ShareMyLesson» онлайн наприкінці березня. Під час вебінару на прикладах були досліджені різні види  інформації. До того ж були наведені не лише приклади, але й дієві стратегії виявлення фейкових новин.

Ініціатором участі у вебінарі виступила кафедра полікультурної освіти та перекладу. Викладачі і студенти, які брали активну участь у проведенні вебінару та правильно відповіли на тестові питання, отримали сертифікати. Більше про цей вебінар можна зрозуміти, прочитавши враження учасників, наведені нижче:

 

Вебінар дає можливість трохи зазирнути за лаштунки власного життя, в якoму щодня стикаємось з напливом інформації, котру потрібно вміти сортувати. Всього за годину можна дізнатись про думку американських студентів та учнів щодо дезінформації, про те, що рекомендується застосовувати вчителям в США під час уроків, аби направити дітей у правильне русло, зважаючи на поширеність фейків, декілька порад щодо відбору джерел новин, але і про конкретні приклади належності десятків американських ЗМІ до висвітлення новин через призму різних політичних спектрів.  Крім того, вебінар помірно насичений практичними прикладами з розпізнавання фейків по контексту, інтерфейсу, html-посиланнях, лого тощо.   Тому представлена інформація не нова, це чергова корисна нагода почути англійську від native speaker".  Крістіан Штец студент 4-го курсу спеціалізації «Міжнародні відносини»

Зараз проводиться багато заходів, присвячених актуальним питанням боротьби з дезінформацією. Вебінар "Is itFake News? Identify and Address the Continuum of Disinformation and Other "False" News" не тільки містив практичні приклади недостовірних новин у нашому повсякденному житті, а до того ж навчив мене теоретичних та практичних навичок боротьби з дезінформацією на рівні індивіда. Вся інформація під час вебінару була представлена у доступній формі і дуже лаконічно. Я у свою чергу буду продовжувати брати участь у таких заходах, адже вони доступні кожному і несуть у собі велику цінність.    Ставенська Мар’яна, студентка 4-го курсу спеціалізації «Міжнародні відносини»

Технологія привела нас до точки, коли ми вже не можемо вірити усьому, що чуємо, прочитаємо, чи навіть бачимо. Під час перегляду конференції все детально описали та розповіли, чому та скільки відсотків людей все-таки вміють розрізняти новини від фейку. Дезінформація дуже швидко поширюється і дуже важко відрізнити, що саме є правдою, а що користю. Тому, на мою думку, дуже мала кількість організацій, які залучені до того, щоб фільтрувати та аналізувати цю проблему! Тому на сьогодні кожна країна потребує професіоналів ціїє справи і ця професія буде актуальною ще надовго!  Тафій Естера студентка 4-го курсу спеціалізації «Міжнародні відносини»

Це був доволі цікавий вебінар, оскільки тема фейкових новин дуже актуальна сьогодні. Цей вебінар було доволі зручно дивитися через надану онлайн платформу. Мені особливо сподобалось те, що була можливість брати участь в опитуванні, яке тривало разом з лекцією. Лекція була доволі зрозуміла, тому що пояснювали доступною мовою. Це дуже важливо для засвоєння нових знань.   Скочиляс Ярослав студент 4-го курсу спеціалізації «Міжнародні відносини»

На мою думку, вебінар був досить цікавим та корисним. Формат роботи є зручним. Перш за все, це хороший спосіб для вивчення англіської мови, оскільки носії рідної мови проводять вебінар. Також ми отримали кориснуінформаціїю про фейкові новини та про те, як треба їх відрізняти від справжніх. Ще важливо, що тема є дуже актуальною, тому студенти можуть вільно використати навіть у своїх дослідницьких роботах.  Сані C. Біанка студентка 3-го курсу спеціалізації «Країнознавство»

Я вважаю, що цей онлайн вебінар неймовірно цікавий, доступний для розуміння англійською мовою і корисний. Спікер цікаво пояснює тему, яка є надзвичайно актуальною. Отримала інформацію щодо деяких статей в інтернеті, які є правдивими або хибними. Я маю бажання відвідувати подібні вебінари частіше,тому що це не завадить навчанню, а тільки подарує багато нової інформації. Завдяки участі в подібних вебінарах можна і вдосконалити англійську мову,  і дізнатися багато цікавого та корисного. Йовбак Вероніка студентка 1-го курсу спеціальності «Середня освіта (історія)»

Вебінар мені дуже сподобався. Він цікавий, розповідається, як відрізнити правдиві новини від фейкових. Викладач, яка демонструє презентацію, діаграми, дуже зрозуміло подає інформацію. Насправді зараз це є дуже важлива тема, оскільки в наш час з доступом до інтернету люди можуть вигадати нісенітницю заради грошей і більшої уваги до своєї публікації. Тому цей вебінар є дуже корисним.  Бисага Владислава студентка 1-го курсу спеціальності «Середня освіта (історія)»

Участь у вебінарі мені дуже сподобалась. Було доступно все пояснено і навіть не було проблеми, що він повністю англійською мовою. В наш час це дійсно болюча проблема, оскільки в інтернеті людям дуже легко розповсюдити неправдиві слухи, новини. І є деякою мірою і наша провина, адже не завжди ми після прочитання статті переходимо по джерелах, дивимось, хто автор і чи є ця інформація підтверджена на офіційних сайтах. А зразу сліпо віримо всьому, що читаємо. На цьому вебінарі нам детально розповіли, як розрізняти новини і не потрапити в пастку фейкової інформації. Дякую за такий корисний урок.  Воробканич Ніна студентка 1-го курсу спеціальності «Середня освіта (історія)»

Було дуже інформативно. Я дізнався, як правильно розрізняти правдиві новини від неправдивих. І знаю, що робити, щоб виявити дезінформацію. Мені сподобалось, що у відео були наведені приклади. Бажано би більше тестів.   Гал Антон студент 1-го курсу спеціальності «Середня освіта (історія)»

З цього вебінару я взяла для себе багато цікавої інформації. Навчилася розрізняти фейкові реклами  і збагатила свій словниковий запас іноземних слів. Я вважаю, що вебінари потрібно проходити, і часто, адже вони впливають на наш саморозвиток. Після цікавих вебінарів мені завжди хочеться проходити їх більше і більше. Якщо хтось у мене просить поради для саморозвитку, я їм завжди раджу реєструватись на вебінари.  Головко Юліанна студентка 1-го курсу спеціальності «Середня освіта (історія)»

На мою думку цей вебінар був доволі корисним. А саме тим, що зараз у світі поширюється багато фальшивої інформації, яка може нашкодити суспільству. І  це відео допомагає розібратися в деяких таких випадках та змушує надалі перевіряти будь-яке джерело на достовірність. Також можу сказати,що я взяла ще і для себе користь з цього вебінару. Слід зазначити,що прослуховуючи носія англійської мови, я брала до уваги вимову деяких  слів, досі мені не відомих.   Ісак Дарина студентка 1-го курсу спеціальності «Середня освіта (історія)»

Цей вебінар мені сподобався. Він був цікавий та пізнавальний. Я дізнався багато цікавого про неправдиві новини. Я дізнався про те, що існують фейкові новини та дезінформація. Я навчився відрізняти справжню інформацію від неправдивої. Тепер буду уважнішим при перегляді новин.   Муска Микола студент 1-го курсу спеціальності «Середня освіта (історія)»

Під час проходження вебінару "Is it Fake News? Identify and Address the Continuum of Disinformation and Other"False" News" я дізнався багато чого цікавого та відкрив дещо нове для себе. Фейкові та недостовірні новини займають значну частину загального об'єму інформації, яка надходить кожної хвилини до нас через онлайн чи офлайн ресурси. Ведуча вебінару спробувала охарактеризувати і розподілити неправдиві та неточні новини на декілька типів, а далі разом з нами з'ясувати, яка новина насправді є правдивою, а яка має на меті маніпулювати людиною. Тепер я більш критично буду відноситися до новин, з якими стикаюсь. Також для мене було цікавим дізнатись, звідки молоде покоління дізнається про те, що відбувається навколо них. Дослідження, яке було висвітлене, повністю вичерпало мою цікавість.    Лазарчик Василь студент 1-го курсу спеціальності «Середня освіта (історія)»

 

Категорії: