Студенти УжНУ долучились до майстер-класів освітнього проекту University Global Challenge
20 листопада та 5 грудня у рамках освітнього проекту University Global Challenge за підтримки Університету Центрального Ланкаширу (UCLan) для студентів Ужгородського національного університету було організовано майстер-класи, що стосувалися креативного мислення (Creative thinking) та пітчингу для бізнесу (Pitching to business) відповідно.
Британські спікери Пареш Пармар та Джозеф Буглас розповіли про власний професійний і особистий досвід, запропонувавши студентам найкращі практики та поради.
Пареш Пармар - старший викладач, керівник відділу міжнародного розвитку та партнерства Школи мистецтв і медіа Університету Центрального Ланкаширу. Його інтереси охоплюють усі аспекти маркетингу модних брендів, а також розвиток і використання цифрових технологій у творчих галузях. Від Пареш Пармара студенти мали можливість дізнатися все про креативне мислення.
Джозеф Буглас, котрий розповідав слухачам про пітчинг в бізнесі, останні 20 років особисто допомагає студентам і молодим людям, які починають власний бізнес і бажають робити інвестиції. Також, він сам мав реалізованих кілька бізнес-ідей, що робить його експертом у цій сфері. Поза своїм головним фахом Джозеф також терапевт, тож студенти почули про різні способи подолання страхів, підбадьорення та самопідтримку.
Як правильно було відмічено учасницею події, фахівчинею відділу міжнародних зв’язків Вікторією Петрушкою: «На сьогоднішньому ринку праці особливо затребуваними вміннями є творчість, креативне мислення та навички підприємництва. Презентації надали студентам можливість краще ознайомитися з практиками і техніками впливу, розробити так звану методику переконання, з метою започаткування власної справи чи підприємницької діяльності або ж удосконалення системи ведення бізнесу. Окрім цього, було обговорені ідеї та поради, які знадобляться для самопрезентації і просування власної стратегічної ідеї початківця».
З огляду на цінність розвитку навичок креативного мислення та базового поняття про пітчинг (представлення власної ідеї), дані зустрічі постали корисними джерелами інформації.
Серед активних студентів, що взяли участь у майстер-класі – Станко Еріка, студентка 4-го курс спеціальності Спеціальна освіта, факультету здоровʼя та фізичного виховання, яка зазначає:«Мені, як майбутньому олігофренопедагогу, особливо цікавою видалася лекція про креативне мислення – застосовування різних стратегії мислення для прийняття рішень».
«Від цього заходу у мене залишились приємні емоції та багато думок. Викладач – справжній мотиватор і породив, думаю, у кожного учасника багато ідей для бізнесу. Крім знань про бізнес-плани, інвесторів і фінансування ми змогли зрозуміти, що психологічна складова є надзвичайно важливою. Впевненість у собі, переконливість, досвід та знання – невід’ємні складові успіху.» - ділиться враженнями Катерина Ляшенко, студентка 4 курсу факультету історії та міжнародних відносин, спеціальності МВСКРС.
Зустрічі були проведені інформативно та доступно настільки, що студенти різних курсів та спеціальностей мали нагоду розширити свої знання та в майбутньому зможуть застосовувати їх у професійному напрямку. У аудиторії була можливість брати участь в обговоренні переглянутих фото та відеоматеріалів, відповідати на питання та безпосередньо запитувати, дискутувати.
Чимало студентів Ужгородського національного університету не вперше відвідують такі відеоконференції, організовані спільно у партнерстві з британським Університетом Центрального Ланкаширу, і щоразу це нова інформація та нові навички, професійне зростання.
Учасники майстер-класів справді цінують таку можливість та висловлюють вдячність організаторам.
Олександра Свєженцева
студентка першого курсу спеціальності «Журналістика»