Новини

11.09.2020
480

Під час педагогічної практики майбутні педагоги провели семінар-дискусію, де обговорили переваги та недоліки змішаного навчання

Під час педагогічної практики майбутні педагоги провели семінар-дискусію, де обговорили переваги та недоліки змішаного навчання

У системі професійної підготовки магістрів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» важлива роль належить педагогічній практиці, метою якої є формування в студентів уміння розв’язувати практичні завдання освітнього процесу в закладі освіти та розвивати здібності до нестандартної інтерпретації навчально-виховного процесу. З огляду на це, під час проходження практики на кафедрі загальної педагогіки та педагогіки вищої школи факультету суспільних наук, майбутні педагоги провели семінар-дискусію на тему: «Змішане навчання: переваги та недоліки», де обговорили актуальні питання впровадження змішаного навчання в закладах освіти.

Під час семінару керівник практики Олена Попадич зауважила, що сьогодні неможливо уявити сучасний навчальний процес без нових педагогічних підходів до навчання, серед яких провідне місце займає комбіноване або змішане навчання, яке дозволяє використовувати сильні сторони очної форми, переваги дистанційних технологій та самостійну роботу студентів.

Магістерка Альберт Ганна ознайомила присутніх із поняттям «змішане навчання» та зазначила, що існують різні його трактування. Про сучасні моделі змішаного навчання та ряд його характерних особливостей розповів практикант Турецький Олександр.

Надзвичайно змістовною була доповідь студентки Ясниської Ярослави, яка навела переваги та недоліки змішаного навчання та розповіла про його особливості з власного досвіду роботи.

Магістрантки Матейко Ольга та Норочевська Марія зазначили, що стратегія змішування – це навчання, яке здійснюється як у аудиторіях, так і в режимі он-лайн та спрямована допомогти викладачу та студентам досягти бажаного результату.

Усі доповіді викликали зацікавленість у присутніх та жваве обговорення.

Таким чином, під час семінару-дискусії присутні дійшли висновку, що змішана навчальна діяльність є засобом для диференціації та індивідуалізації навчального процесу, а такого роду заходи при проходженні педагогічної практики формують у студентів-магістрантів комплексні компетенції викладача закладу вищої освіти.

Попереду в практикантів – ще тиждень напруженої роботи. Тож бажаємо їм ефективно попрацювати, обробити зібраний матеріал та успішно «захистити практику» на підсумковій конференції.

 За інформацією кафедри загальної педагогіки 

та педагогіки вищої школи

Категорії: