Новини

13.01.2021
5924

Найчастіші запитання, які виникають при подачі особистого освітнього портфоліо за 2020 рік

Найчастіші запитання, які виникають при подачі особистого освітнього портфоліо за 2020 рік

При заповненні особистого освітнього портфоліо (ООП) та заповнення форми його подачі онлайн, можуть виникати питання. Відповіді на найчастіші з них ми наводимо нижче (доповнюється постійно). Якщо Ви не знайшли питання, яке Вас цікавить - напишіть нам на електронну адресу факультету - portfolio@uzhnu.edu.ua, вказавши в темі листа "Питання портфоліо".

 

Питання: У мене декілька лікарських спеціальностей. Чи потрібно заповняти портфоліо за кожною з них окремо?

Відповідь: Ні. Заповнюється тільки один бланк у електронному вигяді (не від руки!). До нього вносяться ВСІ освітні заходи за 2020 рік, незалежно від наявності додаткових спеціальностей. У випадку відсутності балів безперервного професійного розвитку, завантажте, будь ласка, пустий документ

 

Питання: У мене немає бланку портфоліо. Де його можна завантажити?

Відповідь: Завантажити портфоліо можна тут (натистність на посилання). Також бланк доступний за посиланням у наказі ДОЗ та УжНУ, листі із розсилки (для тих, хто отримав, сіра кнопка) або на сайті Верховної Ради та МОЗ України

  

Питання: У якому форматі потрібно завантажувати документи?

Відповідь: Ми просимо завантажувати документи у форматі PDF, оскільки вони займають найменше місця, але ми зробили можливість завантажувати документи у форматі текстового документу або зображення. Таким чином, заповнюючи форму подачі ООП з мобільного телефону ви можете завантажити фото ваших документів.

 

Питання: Мною виявлено помилку у заповненні електронної форми, після її відправки. Що робити?

Відповідь: Надішліть листа з описом виявленої помилки на офіційну пошту факультету (portfolio@uzhnu.edu.ua) вказавши тему листа: Корекція портфоліо.

 

Питання: Я не маю категорії, у мене є тільки сертифікат лікаря-спеціаліста. Яку категорію та термін її дії мені вказати у категорії?

Відповідь: Ваш кваліфікаційний рівень – лікар-спеціаліст. Термін дії відповідає терміну дії вашого сертифікату лікаря-спеціаліста.

 

Питання: Хто повинен заповнювати ООП?

Відповідь: Бланк ООП і електронну форму кожен лікар заповнює особисто. Роздрукований та підписаний бланк потрібно здати у відділ кадрів (роботи з персоналом) закладу, який є Вашим основним місцем роботи. Лікарі, які є ФОП зберігають заповнене портфоліо у папці з ліцензійними (акредитаційними) матеріалами.

 

Питання: Додатково до основного місця роботи я працюю за сумісництвом. Чи потрібно мені подавати ООП за кожним місцем роботи?

Відповідь: Ні. Електронна форма подачі ООП заповняється особисто 1 раз, а роздруковані та належно заповнені документи подаються у відділ кадрів (роботи з персоналом) тільки за основним місцем роботи.

 

Питання: Як мені визначити, яка лікарська спеціальність у мене є основною?

Відповідь: Основною вважається та спеціальність на якій Ви знаходитеся за основним місцем роботи, відповідно до штатного розпису.

 

Питання: Що є документами, які підтверджують категорію?

Відповідь: Для кваліфікаційного рівня лікар-спеціаліст – сертифікат лікаря-спеціаліста (про закінчення інтернатури або спеціалізації)

Для другого, першого та вищого кваліфікаційих рівнів – посвідчення про категорію, або витяг (копія) з наказу Департаменту охорони здоров’я про її присвоєння.



       Питання: Чи потрібно мені подавати зараз портфоліо та заповняти форму, якщо у мене була атестація у 2020 році?

Відповідь: Так, потрібно. У 2020 році для атестації необхідно було подати 50 балів за 2019 або 2020 рік. Разом з тим, обов'язковий мінімум 50 балів БПР вступає в силу з 2020 року, тому для підтвердження наявності необхідного мінімуму у 2020 році, слід подати портфоліо.

 

Питання: Я знаходилася у відпустці по догляду за дитиною у 2020 році. Чи потрібно мені заповнювати ООП?

Відповідь: Ні. На цей період вимоги не розповсюджуються.

 

Питання: Обов'язково до електронної форми додавати підписане та пропечатане ООС?

Відповідь: Ні. Достатньо вкласти заповнене належним чином портфоліо.

 

Питання: Я не набрав мінімальної кількості (50) балів БПР у 2020 році. Що робити?

Відповідь: Вам необхідно заповнити ООС та електронну форму з тою кількістю балів, яку ви набрали (навіть, якщо це 0 балів). Після обробки даних, атестаційна комісія зв'яжеться з Вами та надасть рекомендації, щодо подальших дій.

 

Питання: Я навчаюся в інтернатурі/клінічній ординатурі/очній аспірантурі, чи обов'язково мені набрати 50 балів безперервного професійного розвитку?

Відповідь: Ні, ця вимога не поширюється на Вас на період Вашого навчання, включаючи рік закінчення.

 

Питання: Мною заповнено електронну форму, але мені на не надійшло підтвердження. Що робити?

Відповідь: Після завершення заповнення форми та натискання кнопки "Надіслати", Ви бачите повідомлення "Ваші дані збережено". Додаткових підтверджень не надсилається. У випадку виникнення необхідності уточнень, ми зв'яжемося з Вами за номером телефону або адресою електронної пошти, яку Ви вказали заповнюючи форму. Якщо після перевірки усіх даних (на 1.03.2021 року) Ваші дані будуть відсутні, заклад охорони здоров'я, яке є Вашим основним місцем роботи, отримає запит про повторне надсилання даних.

__________________________________________________________________

У разі виникнення запитань та для отримання додаткової інформації напишіть листа на електронну пошту (portfolio@uzhnu.edu.ua) або звертайтеся за телефонами:

+380677421688 - Загальні та організаційні питання: Гечко Михайло Михайлович, заступник декана

+380664959049 - Технічні питання реєстрації: Курах Артур Васильович, асистент 

+380509518248 - Чиріль Вадим Олегович, головний спеціаліст департаменту охорони здоров'я Закарпатської ОДА.

 

Підготував: Михайло Гечко
Категорії: