Найчастіші запитання, які виникають при подачі особистого освітнього портфоліо за 2020 рік
При заповненні особистого освітнього портфоліо (ООП) та заповнення форми його подачі онлайн, можуть виникати питання. Відповіді на найчастіші з них ми наводимо нижче (доповнюється постійно). Якщо Ви не знайшли питання, яке Вас цікавить - напишіть нам на електронну адресу факультету - portfolio@uzhnu.edu.ua, вказавши в темі листа "Питання портфоліо".
Питання: У мене декілька лікарських спеціальностей. Чи потрібно заповняти портфоліо за кожною з них окремо?
Відповідь: Ні. Заповнюється тільки один бланк у електронному вигяді (не від руки!). До нього вносяться ВСІ освітні заходи за 2020 рік, незалежно від наявності додаткових спеціальностей. У випадку відсутності балів безперервного професійного розвитку, завантажте, будь ласка, пустий документ
Питання: У мене немає бланку портфоліо. Де його можна завантажити?
Відповідь: Завантажити портфоліо можна тут (натистність на посилання). Також бланк доступний за посиланням у наказі ДОЗ та УжНУ, листі із розсилки (для тих, хто отримав, сіра кнопка) або на сайті Верховної Ради та МОЗ України
Питання: У якому форматі потрібно завантажувати документи?
Відповідь: Ми просимо завантажувати документи у форматі PDF, оскільки вони займають найменше місця, але ми зробили можливість завантажувати документи у форматі текстового документу або зображення. Таким чином, заповнюючи форму подачі ООП з мобільного телефону ви можете завантажити фото ваших документів.
Питання: Мною виявлено помилку у заповненні електронної форми, після її відправки. Що робити?
Відповідь: Надішліть листа з описом виявленої помилки на офіційну пошту факультету (portfolio@uzhnu.edu.ua) вказавши тему листа: Корекція портфоліо.
Питання: Я не маю категорії, у мене є тільки сертифікат лікаря-спеціаліста. Яку категорію та термін її дії мені вказати у категорії?
Відповідь: Ваш кваліфікаційний рівень – лікар-спеціаліст. Термін дії відповідає терміну дії вашого сертифікату лікаря-спеціаліста.
Питання: Хто повинен заповнювати ООП?
Відповідь: Бланк ООП і електронну форму кожен лікар заповнює особисто. Роздрукований та підписаний бланк потрібно здати у відділ кадрів (роботи з персоналом) закладу, який є Вашим основним місцем роботи. Лікарі, які є ФОП зберігають заповнене портфоліо у папці з ліцензійними (акредитаційними) матеріалами.
Питання: Додатково до основного місця роботи я працюю за сумісництвом. Чи потрібно мені подавати ООП за кожним місцем роботи?
Відповідь: Ні. Електронна форма подачі ООП заповняється особисто 1 раз, а роздруковані та належно заповнені документи подаються у відділ кадрів (роботи з персоналом) тільки за основним місцем роботи.
Питання: Як мені визначити, яка лікарська спеціальність у мене є основною?
Відповідь: Основною вважається та спеціальність на якій Ви знаходитеся за основним місцем роботи, відповідно до штатного розпису.
Питання: Що є документами, які підтверджують категорію?
Відповідь: Для кваліфікаційного рівня лікар-спеціаліст – сертифікат лікаря-спеціаліста (про закінчення інтернатури або спеціалізації)
Для другого, першого та вищого кваліфікаційих рівнів – посвідчення про категорію, або витяг (копія) з наказу Департаменту охорони здоров’я про її присвоєння.
Питання: Чи потрібно мені подавати зараз портфоліо та заповняти форму, якщо у мене була атестація у 2020 році?
Відповідь: Так, потрібно. У 2020 році для атестації необхідно було подати 50 балів за 2019 або 2020 рік. Разом з тим, обов'язковий мінімум 50 балів БПР вступає в силу з 2020 року, тому для підтвердження наявності необхідного мінімуму у 2020 році, слід подати портфоліо.
Питання: Я знаходилася у відпустці по догляду за дитиною у 2020 році. Чи потрібно мені заповнювати ООП?
Відповідь: Ні. На цей період вимоги не розповсюджуються.
Питання: Обов'язково до електронної форми додавати підписане та пропечатане ООС?
Відповідь: Ні. Достатньо вкласти заповнене належним чином портфоліо.
Питання: Я не набрав мінімальної кількості (50) балів БПР у 2020 році. Що робити?
Відповідь: Вам необхідно заповнити ООС та електронну форму з тою кількістю балів, яку ви набрали (навіть, якщо це 0 балів). Після обробки даних, атестаційна комісія зв'яжеться з Вами та надасть рекомендації, щодо подальших дій.
Питання: Я навчаюся в інтернатурі/клінічній ординатурі/очній аспірантурі, чи обов'язково мені набрати 50 балів безперервного професійного розвитку?
Відповідь: Ні, ця вимога не поширюється на Вас на період Вашого навчання, включаючи рік закінчення.
Питання: Мною заповнено електронну форму, але мені на не надійшло підтвердження. Що робити?
Відповідь: Після завершення заповнення форми та натискання кнопки "Надіслати", Ви бачите повідомлення "Ваші дані збережено". Додаткових підтверджень не надсилається. У випадку виникнення необхідності уточнень, ми зв'яжемося з Вами за номером телефону або адресою електронної пошти, яку Ви вказали заповнюючи форму. Якщо після перевірки усіх даних (на 1.03.2021 року) Ваші дані будуть відсутні, заклад охорони здоров'я, яке є Вашим основним місцем роботи, отримає запит про повторне надсилання даних.
__________________________________________________________________
У разі виникнення запитань та для отримання додаткової інформації напишіть листа на електронну пошту (portfolio@uzhnu.edu.ua) або звертайтеся за телефонами:
+380677421688 - Загальні та організаційні питання: Гечко Михайло Михайлович, заступник декана
+380664959049 - Технічні питання реєстрації: Курах Артур Васильович, асистент
+380509518248 - Чиріль Вадим Олегович, головний спеціаліст департаменту охорони здоров'я Закарпатської ОДА.