Новини

21.03.2019
283

Вчена рада УжНУ обговорювала фінансовий стан та інші важливі питання життя університету

Вчена рада УжНУ обговорювала фінансовий стан та інші важливі питання життя університету

У четвер, 21 березня, відбулось чергове засідання Вченої ради УжНУ. Розпочали засідання з приємної події – вручення дипломів. Володимиру Мельнику вручено диплом доцента кафедри дитячої стоматології, Ірині Нестеровій – доцента кафедри кримінального права і процесу, Світлані Костенко – доцента кафедри ортопедичної стоматології

Серед важливих питань порядку денного проаналізували фінансову діяльність у 2018 році та бюджет університету. З  доповіддю по даному питанню виступила головний бухгалтер УжНУ Руслана Вовчанська: «Надходження по загальному фонду університету становили 200,4 млн. грн. Фактичні надходження по спеціальному фонду склали майже 213 млн. грн. – наголосила Р.Вовчанська. Основний відсоток витрат загального фонд становили заробітна плата та нарахування – 72, 8%, стипендіальний фонд –  21,5 %, оплата комунальних послуг – 4,7%, грошова допомога на харчування дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування – 0,9%. Надходження по спеціальному фонду склали майже 213 млн. грн.,  з них оплата за навчання складає 196, млн. грн, що на 39, 9 млн. грн більше ніж в попередньому році. До надходжень спеціального фонду належать і додаткова господарська діяльність, оренда майна». Також в доповіді детально йшлося про розміри надходжень від платних освітніх послуг в розрізі факультетів, витрати спеціального фонду, придбання матеріалів та обладнання.

Наступним питанням порядку денного члени Вченої ради обговорили затвердження результатів самоаналізу та схвалення моніторингової справи на підтвердження статусу національного університету. З інформацією з цього питання виступив перший проректор Олександр Сливка: «Ужгородський національний університет виконує обов`язкові  критерії надання та підтвердження статусу національного закладу вищої освіти, якими є:  виконання Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту» та Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти; відсутність виявлених раніше порушень Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти; наявність процесу формування єдиного інформаційного середовища Університету, в якому забезпечуються автоматизація основних процесів діяльності; розміщення на офіційному веб-сайті університету обов’язкової інформації, передбаченої законодавством. Тож презентуємо вашій увазі звіт про значення показників порівняльних критеріїв надання та підтвердження статусу національного закладу вищої освіти, який опублікуємо на офіційному сайті до 30 квітня, для ознайомлення з ним не тільки працівників освітнього процесу, а й всієї громади».

Серед «різного» члени Вченої ради обговорили та прийняли відповідні рішення: про затвердження та уточнення тем дисертаційних досліджень, надання дозволу на наукове керівництво, про рекомендацію до друку окремих видань, про затвердження кошторису витрат студентської ради ДВНЗ «УжНУ» на 2019 рік, про затвердження освітніх програм та навчальних планів підготовки здобувачів освіти  та інше.

Ганна Фельцан,

Інформаційно-видавничий центр

 

Категорії: