Про все, що потрібно знати для поселення в гуртожитки УжНУ
Незабаром розпочнеться новий навчальний рік, тож ще одним питанням, пов’язаним із навчанням, є поселення до гуртожитку. Підготовка до поселення включає кілька важливих кроків, які забезпечать комфортний початок навчання особам, які потребують житло.
Поселення у гуртожиток розпочинається 29 серпня о 09:00 – для 1 курсу та 30-31 серпня для 2-4 курсів. Його проводять заступники деканів з виховної роботи спільно із представниками студентського самоврядування та студентською профспілкою. Для поселення потрібно взяти ордер на факультеті, де ви навчаєтеся. За винятком студентів факультету інформаційних технологій, які отримуватимуть ордери в гуртожитку № 4. Після цього відправляйтеся з ним на огляд кімнати. Якщо місце проживання влаштовує студента, він про це повідомляє та попередньо сплачує проживання. Оплата здійснюється кожні три місяці, та складає 2400 грн, тобто 800 грн на місяць. Опісля особа підписує договір та додає чек або квитанцію про оплату.
Для поселення при собі потрібно мати:
- копію паспорта з двох сторін;
- 2 фотографії 3х4;
- медичну довідку від сімейного лікаря для поселення в гуртожиток.
Першочергово поселятимуть студентів пільгових категорій, таких як:
- студенти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, особи з їх числа, а також студенти, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишились без батьків;
- студенти з числа осіб, визнаних учасниками бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, постраждалими учасниками Революції гідності;
- студенти з числа дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, постраждалими учасниками Революції гідності – не довше ніж до досягнення ними 23 років;
- студенти з числа дітей загиблих(померлих) захисників та захисниць України – недовше ніж до досягнення ними 23 років;
- студенти з числа дітей, осіб які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я одержаних під час участі у революції гідності, а також дітям осіб, яким посмертно присвоєно звання Героя України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння українському народові, виявлені під час Революції гідності – не довше ніж до досягнення ними 23 років;
- студенти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи – не довше ніж до досягнення ними 23 років;
- студенти, які проживають у населених пунктах на лінії зіткнення – не довше ніж до досягнення ними 23 років;
- студенти з числа осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України;
- студенти з числа дітей осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України – не довше ніж до досягнення ними 23 років;
- студенти з числа дітей осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, які загинули(померли);
- студенти, які є постраждалими внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до 1–4 категорій; студенти-діти (віком до 18 років), яким встановлена інвалідність, пов’язана з Чорнобильською катастрофою; студенти-діти, які мають підстави для встановлення 2, 3, 4 категорій до досягнення повноліття;
- студенти з числа осіб з інвалідністю I-IІI гр.;
- студенти з багатодітних сімей, які мають троє і більше дітей;
- студенти у яких один із батьків помер (загинув);
- студенти, які мешкають за межами Закарпатської області;
- студенти з малозабезпечених сімей;
- студенти, які навчаються за кошти державного бюджету;
Студенти, які відносяться до цих категорій, обов’язково повинні мати з собою відповідні документи, що підтверджують право на пільги.
за інформацією директора студмістечка Василя Кепича
Інформаційно-видавничий центр