Працівники ЦІТ взяли участь у конференції MoodleMoot Ukraine 2023
Топ цифрових ресурсів для електронного навчання складає чимала кількість ресурсів. Але як показує практика, LMS Moodle посідає одну з перших сходинок ІТ-парку. Традиційно щорічно проводяться заходи щодо використання Moodle в освітньому процесі. Цьогоріч 26 травня відбулася одинадцята міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2023. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle».
Організаторами виступали Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України. Конференцію організовано у секціях "Досвід упровадження й використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу", "Розвиток системи Moodle. Створення і використання нових модулів Moodle, інтеграція Moodle з іншими програмними засобами" та "Організаційні, педагогічні та методичні проблеми використання системи управління навчанням Moodle". Фахівці відділу електронного навчання центру інформаційних технологій взяв участь у конференції, зокрема у секції щодо досвіду застосування платформи в дистанційному навчанні.
Із доповіддю про практичне використання та організацію освітнього процесу за допомогою Moodle взяли участь у заході Куруца Олексій, в.о. начальника ЦІТ, Євгенія Гайович, начальник відділу електронного навчання ЦІТ. Євгенія Федорівна окреслила особливості реєстрації облікових записів на сайті електронного навчання, координування роботи працівників та студентів факультетів, делегування прав, ролей та доступів для користувачів на платформі. Серед актуальних позицій функціоналу доповідач наголосила на створенні когорт, що суттєво полегшує зарахування на дисципліни, та проаналізувала найбільш використовувані види діяльностей на платформі, а це різні види тестів, завдання та ресурси. Також було звернено увагу на ноу-хау, які будуть у подальшому використовуватися в освітньому процесі, зокрема, змішане навчання, що є актуальним в умовах сьогодення, компетенції, які дозволяють відстежувати прогрес студентів відповідно до компетентностей, передбачених навчальними програмами, та інтерактивний контент H5P – дозволить урізноманітнити види діяльностей і модифікувати типи доступних активностей.
Доповідь отримала позитивні відгуки та зацікавленість.
Учасники конференції також ділилися практичними навиками щодо роботи окремих модулів системи, взаємодії LMS Moodle із зовнішніми ресурсами та штучним інтелектом, інтеграції платформи з іншими програмними засобами.
Завершилася конференція круглим столом, під час якого обговорювалися проблеми дистанційної освіти та цифровізації. Враховуючи умови сьогодення, то необхідно відмітити, що навіть у найскладніший час освітньо-наукова галузь не просто пристосовується та функціонує, а й розвивається, впроваджуючи ІТ новинки та шукаючи оптимальні рішення для викладання навчального матеріалу здобувачам освіти.
За інформацією ЦІТ