Новини

08.07.2016
3507

Факультет міжнародної політики, менеджменту та бізнесу випускає фахівців із знанням трьох мов

Факультет міжнародної політики, менеджменту та бізнесу випускає фахівців із знанням трьох мов

Факультет міжнародної політики, менеджменту та бізнесу – один з наймолодших, але водночас і найпопулярніших в УжНУТут готують фахівців за такими спеціальностями: «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» (міжнародні відносини, міжнародна інформація, країнознавство), «Маркетинг», «Менеджмент» та «Філологія. Прикладна лінгвістика».          

 

Іван Вовканич, декан факультету називає 9 переваг навчання на факультеті міжнародної політики, менеджменту та бізнесу:

-  Престиж. Отримання престижної професії забезпечує гарантоване працевлаштування, високий матеріальний і соціальний статус.

-       Дві спеціальності. Випускники отримують диплом за двома спеціальностями.

-    Знання. Найкраща в регіоні матеріально-технічна база та професорсько-викладацький склад забезпечують отримання високої фахової підготовки випускників.

-    Стажування за кордоном. У межах програм студентського обміну, ґрантових програм, наукових досліджень, студенти мають змогу пройти стажування закордоном.

-    Практичний досвід. Студенти проходять практику у приватних підприємствах, органах державної влади, банківських установах, представництвах іноземних компаній, та мають практичний досвід до завершення навчання.

-     Працевлаштування. Фахівці, підготовлені факультетом, найшвидше знаходять перше місце роботи.

-        Отримання диплому міжнародного зразка.

-        Сучасна матеріально-технічна база.  

-        Навчання в одному з провідних ДВНЗ України.

   За словами Івана Вовканича, випускники факультету, отримуючи глибокі фундаментальні знання, добре володіючи кількома іноземними мовами, розвинутим творчим мисленням, системним баченням економічних, соціальних і політичних процесів у світі, є конкурентоздатними на ринку праці. Вони мають більше шансів отримати хорошу, добре оплачувану, престижну роботу.  Навчальний процес забезпечують висококваліфіковані викладачі, серед яких 7 докторів наук і професорів, 26 кандидатів наук та доцентів. На факультеті читають понад 100 професійно орієнтованих дисциплін, а також особлива увага звертається на мовну підготовку студентів – понад 2 тисячі академічних годин відводиться для вивчення іноземних мов.  

  Навчання ділової англійської мови на факультеті міжнародної політики, менеджменту та бізнесу упродовж 5 років здійснюється на автентичних матеріалах видавництва Pearson, секції Market Leader, програма якої базується на вимогах екзаменаційної ради Лондонської торгово-промислової палати LCCI (London Chamber of Commerce and Industry), що є визнаним у світі лідером з міжнародних мовних та професійно-орієнтованих кваліфікаційних іспитів. «Міжнародні кваліфікації LCCI EfB (English for Business) визнаються університетами, організаціями і роботодавцями у 125 країнах світу, що надає нашим студентам можливість пройти мовну підготовку за період навчання безпосередньо на заняттях, успішно скласти іспит й отримати безстроковий сертифікат міжнародного зразку, що підтверджує рівень володіння діловою англійською мовою. Окрім цього, такі випускники зможуть продовжити  навчання у вищих навчальних закладах за кордоном та працевлаштуватися у міжнародних професійних організаціях як в Україні, так і за її межами», - каже Іван Вовканич.

    Де ще можуть застосувати свої знання випускники факультету? Сферами професійної діяльності фахівця з міжнародних відносин є посольства, консульства та інші представницькі структури України в закордонних державах;  відділи міжнародних зв’язків міністерств та відомств, органів місцевого самоврядування України;  представництва іноземних держав та міжнародних організацій в Україні; вищі навчальні заклади та науково-дослідні інститути; партії та громадські організації; засоби масової інформації. Фахівці з міжнародної інформації можуть займати такі посади: аналітик-міжнародник-експерт; журналіст-міжнародник; аналітик-референт прес-служби зовнішньополітичних відомств та дипломатичних установ; експерт/консультант із суспільно-політичних питань; фахівець з комунікативних технологій та інформаційної безпеки; аналітик комп’ютерних систем та комп’ютерних комунікацій; фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою; експерт/консультант з брендінгу; фахівець з політичного консалтингу; перекладач.

   Випускники із спеціальністю «країнознавство», підготовка яких здійснюється вже упродовж  20-ти років, влаштовуються на роботу у дипломатичних представництвах (консульствах, посольствах); працюють у науковій та педагогічній сферах; у державних структурах та органах місцевого самоврядування; у міжнародних урядових та неурядових організаціях; у сфері ЗМІ та PR.

     Випусники із спеціальністю «менеджмент і маркетинг» можуть працювати  в державному управлінні, транспортних компаніях різних рівнів та спеціалізацій; у логістиці на виробничих підприємствах і транснаціональних корпораціях; у вітчизняних та міжнародних компаніях.  Сьогодні маркетинг є ключовим елементом будь-якого бізнесу й уявити собі ефективне функціонування якого-небудь підприємства, компанії, організації, фірми без маркетолога просто неможливо.  Вдало налагоджене виробництво, новітня техніка, технології та останні досягнення ноу-хау – все це не дасть потрібного результату без основного бізнесового механізму – якісно розробленої маркетингової політики.

     Навчання на кафедрі прикладної лінгвістики дає можливість отримати знання з трьох іноземних мов: англійської, німецької і третьої за  вибором та вміння використовувати їх у роботі з інформаційними технологіями.  «Міжнародна інформація» є аналогом відомої освітньої програми «International communications», яка визнається в сучасному світі надзвичайно важливою для розвитку інформаційного суспільства і пропонується визнаними університетами Великої Британії, США, Нідерландів, Італії, Китаю, Болгарії, Литви та ін. Підготовка фахівців саме за такою спеціалізацією є нагальною для нашої держави, яка  потребує професійних зусиль у сфері інформаційної протидії та ефективного позиціювання національних інтересів України на міжнародній арені, - кажуть на факультеті. Тут готують спеціалістів з інформаційно-аналітичної діяльності у сферах міжнародних відносин, державного управління, у корпоративних структурах та громадських організаціях.

Михайло Шелемба, старший викладач кафедри міжнародних студій та суспільних комунікацій розповідає, що більшість студентів реалізовують себе вже на останніх курсах, після закінчення навчання багато-хто працює у консульствах, візових центрах, державних та бізнесових структурах. «Серед наших випускників багато відомих особистостей. Це Сергій Дворкін, перший секретар Представництва України при міжнародних організаціях у Відні (ОБСЄ, ООН), Максим Іванов, керівник канцелярії Почесного консульства Словацької республіки в Україні, Єва Шитєв, консульський адміністратор консульства Угорської Республіки у м.Берегово, Олександр Клімов, редактор-аналітик телеканалу Bussines м.Київ, Олександр Солонтай, експерт інституту політичної освіти, один з лідерів об'єднання «Сила людей», Антоніна Гончарова, що працює у компанії Coogle (Дублін, Ірландія), Андрій Мельник -- лінгвістичний тест-інженер фірми Lionbridge (Варшава), Віктор Щадей, депутат міськради, в.о.міського голови, Лариса Липкань, журналіст, телеведуча, Наталія Добринська, олімпійська чемпіонка, чемпіонка світу та Європи (семиборство) та інші», - перераховує Михайло Шелемба.

Факультет тісно співпрацює із закордонними вишами. Минулого року троє студентів навчалися упродовж першого семестру у Польщі, ще один провів у Польщі увесь третій курс. Цього року студент за спеціальністю «менеджмент» навчався за обміном півроку у Литві. «Ми постійно надаємо нашим студентам актуальну інформацію про програми, вони подаються і отримують стипендії», - додає науковець.

Під час навчання для студентів факультету проводяться екскурсії на успішні підприємства, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю, а також організовуються спільні конференції,  семінари з топ-менеджерами підприємств  та держслужбовцями, проходження практики на кращих підприємствах регіону: ТОВ «Джейбіл сьоркіт лімітед», ТОВ «Ядзакі-Україна», Завод «Конвектор»,  ТОВ «Ено-меблі», ТОВ «Gebrüder Weiss».

 

       Про важливість отримання практичних навичок студентів говорить Віталій Ерфан, доцент кафедри міжнародного бізнесу, логістики та менеджменту. «Фахівець з менеджменту після отримання диплому – це фактично симбіоз у частині теоретичного управління та конкретних практичних напрямків і проектів, - каже Віталій Ерфан. – Навчання на факультеті передбачає 30% теоретичного матеріалу і 70% практичного. Щодо практики, то студенти активно співпрацюють з масштабними інвестиційними проектами, які вже реалізуються в області. Це фірми «Джейбіл сьоркіт лімітед», ТОВ «Ядзакі-Україна», «Хенкель-Ужгород», «Фішер-Мукачево». Наш факультет є фактично постачальником працівників для таких компаній. А також для органів державного управління, місцевого самоврядування, транспортних, логістичних компаній тощо.  Наші студенти представлені у ряді громадських рад, зокрема, при Закарпатській ОДА з вивчення тієї чи іншої сфери».

Перевагою на факультеті, зауважує Віталій Ерфан, є магістерські програми. «Серед основних -- це програма управління інноваційною діяльністю - термін навчання 1,5 роки (денна форма). Студент має можливість втілити у життя свій інноваційний проект. А також програма бізнес-адміністрування, що передбачає навчання за принципом європейського стандарту (2 роки)», - додає науковець.

 Навчаючись на факультеті міжнародного бізнесу та менеджменту, студенти мають можливість відвідувати в рамках різних міжнародних програм багато країн світу, брати участь у міжнародних обмінних програмах з університетами США, Угорщини, Словаччини, Чехії, Польщі, Німеччини та інших країн, а також здійснювати поїздки по Україні.

Для забезпечення навчального процесу при підготовці спеціалістів за фахом факультет має всі можливості: обладнані сучасні аудиторії, комп’ютери нового покоління, оснащення для візуального супроводження лекційних і практичних занять, що забезпечує сучасний рівень навчального процесу та організації науково-дослідної роботи студентів, бібліотечні фонди, які постійно оновлюються.

    На факультеті діють програми «обміну студентами» із Словаччиною, Румунією, Угорщиною, Польщею та ін. країнами Європи, проводяться літні та зимові школи.  При факультеті функціонує Центр міжнародної безпеки та євроатлантичної інтеграції.

Дозвілля на факультеті для студентів не менш активне, ніж навчання. Щороку проходить Тиждень факультету, кожен день якого яскравий та насичений подіями. «Це і флеш-моби -- ми викладали прапор України та абревіатуру факультету, виїзди на природу, велопробіги, квести на факультеті, конкурси та вікторини, - розповідає Михайло Шелемба.— Також організовуємо різні цікаві зустрічі. Запрошуємо відомих людей, включаючи дипломатів, закордонних лекторів, працівників держслужб. Студенти можуть вільно поспілкуватися, позадавати питання. Постійно діє факультетська сторінка у ФБ, щодня оновлюється. Там ми також відповідаємо на запитання студентів, комунікуємо».

Наразі на факультеті готуються до вступної кампанії-2016. Минулорічна вступна кампанія показала: факультет розширив свої горизонти. Зокрема, із 25 студентів на спеціальності «міжнародні відносини» 5-ро вступило з-поза меж області, і не тільки найближчих областей, але й Києва, Дніпра, Вінниці. «Колись це було нереально,- коментує Михайло Шелемба. – Абітурієнтів сьогодні, по-перше, приваблює вартість навчання, близькість до Європи та віддаленість від територій з військовим конфліктом. Також є можливість побачити, як працює факультет, через інтернет та соцмережі. І до нас із задоволенням приїжджають».

Підготувала Ірина Бреза, прес-служба УжНУ

Категорії: