Новини

02.07.2019
718

Вступна кампанія в дії: що потрібно закарпатським абітурієнтам для вступу у виш? (Відео)

Вступна кампанія в дії: що потрібно закарпатським абітурієнтам для вступу у виш? (Відео)

1 липня в Україні офіційно стартує вступна кампанія до вищих навчальних закладів. Вже кілька років поспіль – цей процес проходить повністю в електронному форматі – жодних черг для подачі документів, жодної штовханини в коридорах, все що треба – створити власний електронний кабінет. Для цього діє єдиний для всіх вишів сайт: ez.osvitavsim.org.ua. Саме тут кожен вступник і має зареєструватися

Ярослав  АГІЙ 

заступник відповідального секретаря приймальної комісії УжНУ

Там є відповідне посилання аби здійснити реєстрацію електронного кабінету. Там абітурієнт вводить свою електронну адресу, яка в подальшому буде використовуватися як логін. Хочеться наголосити на тому, що потрібно вводити актуальну адресу і таку. Що не заборонена в Україні. Після цього абітурієнт вводить дані свого сертифікату – номер сертифікату, а також пін-код та рік видачі. Крім того потрібні дані атестату, а також середній бал.

Щодо середнього балу – його варто вираховувати і вводити дуже обачно. Адже неправдиві дані можуть ускладнити процес вступу. На вказаному сайті діє спеціальний калькулятор, куди треба ввести всі результати ЗНО. Опісля абітурієнт отримує лист-підтвердження зі спецпосиланням. Перехід за цим посиланням і є активація власного електронного кабінету.

Ярослав  АГІЙ 

заступник відповідального секретаря приймальної комісії УжНУ

Зайшовши до нього (власного електронного кабінету) абітурієнт вводить номер власного мобільного телефону для того аби приймальна комісія могла з ним оперативно зв’язатися. Туди вступник завантажує сканкопію фотографії 3х4, яка в подальшому буде використовуватися для подачі на зарахування, а також, якщо він претендує на врахування сільського коефіціента, то завантажує і довідку про реєстрацію свого місця проживання.

Створення електронного кабінету – обов’язкове для подачі документів до будь-якого вищого навчального закладу України. Якщо вступник не може створити його самотужки, то він може звернутися до консультаційного центру, що з 1 липня  почав діяти в УжНУ.  А вже з 10 липня абітурієнти можуть подавати заяви на обрані спеціальності. Цього року абітурієнт може подати до 7 заяв на 4 спеціальності.

Ярослав  АГІЙ 

заступник відповідального секретаря приймальної комісії УжНУ

Це почнеться 10 липня і завершиться о 18 годині 22 липня. Це час аби подати заяви, а вже для виконання вимог на зарахування на державне замовлення вони повинні до 18 години 31 липня подати оригінали документів до приймальної комісії. І вже 1 серпня повинні бути оприлюднені списки зарахованих на державне замовлення. 

Ті, хто не встигне зареєструватися і подати всі документи в зазначені терміни, – точно не зможуть скористатися навчанням за державний кошт. Проте ще встигнуть податися на контрактне навчання. Загалом реєстрація електронних кабінетів триватиме до 30 серпня. 

Ужінформ

Категорії: