Новини

12.03.2019
107

Студенти менеджери та маркетологи УжНУ читали лекції колегам про сучасні технології менеджменту

Студенти менеджери та маркетологи УжНУ читали лекції колегам про сучасні технології менеджменту

Днями студенти 1–4 курсів спеціальностей «Менеджмент» і «Маркетинг» підготували та провели кожен власну лекцію в рамках теми «Сучасні технології менеджменту в Україні».

Студентка ІІ курсу спеціальності «Маркетинг» Марія Шевчик розповіла про новітні технології в управлінні підприємствами, які є каталізаторами зростання фірми. Другокурсниця спеціальності «Менеджмент» Валентина Попикзосередила свою доповідь на одному з найбільш ефективних інновацій в управлінській діяльності – реінжиніринг бізнес-процесів. Студент ІІІ курсу спеціальності «Менеджмент» Володимир Денисов обрав темою доповіді «Систему ERP» – планування ресурсів підприємства. У виступі він наголосив, що комплексне планування ресурсів підприємства ERP покращує якість прийняття рішень, продуктивність і прибутковість, а також дозволяє ефективно планувати комерційну та виробничу діяльність підприємства. Не менш захопливим був виступ четвертокурсниці спеціальності «Менеджмент» Крістіни Лесюк на тему «Необхідність інновацій для розвитку бізнесу в Україні».

У ході доповідей відбулася жвава дискусія зі «студентами-викладачами». Спробувати себе в ролі лектора виявилося нелегким завданням для студентів, хвилювання і острах виступу перед «студентами-викладачами» переповнювали всіх. Однак лектори впоралися із завданням.

Особливої уваги заслуговує представлене наприкінці відео третьокурсників-маркетологів «Наші викладачі». Креативне бачення студентами наставників з  кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту оцінили всі присутні. Було надзвичайно весело, деякі викладачі навіть плакали зі сміху!!! Акторські здібності студента Станіслава Русина – вище від усяких похвал…Мініатюра-пародія зробила свято незабутнім як для викладачів, так і для студентів.

Завідувач кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту доц. О. Дюгованець подякувала студентам, які взяли участь у святкуванні, найактивнішим вручила грамоти. Особлива подяка від колективу кафедри студентам-маркетологам за підготовку креативного відео.

Завершальним етапом святкування став запуск проекту «Навігатор» – це партнерський проект маркетингової компанії «MyProfi» та кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту задля залучення студентів в маркетинговий простір. Керівник проекту – Олександр Загоруйко поділився із студентами планами практичної роботи в межах проекту й наголосив на бажанні плідно працювати для досягнення поставленої мети.

У рамках проекту планується надавати практичні знання із застосування маркетингу з урахування особистого досвіду і практичної діяльності; надавати можливість студентам проявити свої сили та навички в маркетинговій діяльності через залучення їх розумових і творчих здібностей; відбирати найактивніших та креативних для дальшої можливості працевлаштування в маркетинговій компанії «MyProfi».

Студенти захоплено слухали доповідача, активно брали участь в обговоренні майбутнього проекту. Наприкінці навчального тренінгу дістали й «домашнє» завдання. Наступна зустріч – 20 березня.

Категорії: