Анонси подій

9
серпня
32767

Подача заяв на небюджетні конкурсні пропозиції заочної форми триває до 12 серпня, на небюджетні пропозиції на основі молодшого спеціаліста - до 9 серпня

Особистий електронний кабінет вступника - це веб-сторінка, за допомогою якої вступник подає електронну заяву до закладу вищої освіти та контролює її статус.

Для подання електронної заяви вступник повинен зареєструватись на інтернет-сайті за електронною адресою, яка доступна з 1 липня.

 Перед початком реєстрації слід обов’язково ознайомитися з матеріалами на сторінці сайту «Інформація для вступника».

Далі для успішної реєстрації необхідно заповнити у формі всі поля достовірними даними. Для реєстрації потрібно вказати електронну пошту, яка дозволена в Україні, та ретельно перевірити правильність її написання. Після реєстрації на цю адресу надійде лист для активації доступу до системи. Вказана адреса буде логіном для входу до електронного кабінету в подальшому.

Успішна реєстрація в системі надає можливість увійти до електронного кабінету вступника на сайті vstup.edbo.gov.ua.

Після успішного входу до електронного кабінету вступника відкриється вікно, куди необхідно внести таку інформацію: 

  • контактний телефон;
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см). Файл завантажується у форматі JPG (JPEG, PNG), максимальний розмір файлу – 1 Мб;
  • додаток до документа про освіту;
  • довідку для нарахування сільського коефіцієнта. Для вступників, що мають право на одержання сільського коефіцієнта, важливо завантажувати довідки про реєстрацію в селі, що відповідають визначеному зразку (Додаток №13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»), оскільки в них не буде можливості видалити чи замінити таку довідку після подання електронної заяви.

Заздалегідь треба перевірити інформацію про розміщення школи в селі. Це можна зробити на сайті.

Звертаємо увагу: з 1 липня на базі Приймальної комісії ДВНЗ "УжНУ" працює консультаційний центр для надання допомоги вступникам  (м. Ужгород, вул. Університетська, 14, читальна зала бібліотеки). Вступники можуть звернутися до консультаційного центру з метою створення електронного кабінету, подання заяви в електронній формі, завантаження додатку до атестату, фото, а також з будь-яких питань, що стосуються вступу на навчання.

Також вступники можуть звертатися безпосередньо до відбіркових комісій факультетів (інституту).

Наголошуємо, що подача електронних заяв 

Для вступу на перший курс для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного або фармацевтичного спрямувань) на основі повної загальної середньої освіти

- за денною формою здобуття освіти за всіма джерелами фінансування та за заочною формою здобуття освіти за кошти державного бюджету (за державним замовленням) :

розпочинається 14 липня та закінчується:

о 18:00 16 липня для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів;

о 18:00 23 липня для осіб, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, а також вступних іспитів та творчих конкурсів, які були складені з 01 по 13 липня;

- за заочною формою здобуття освіти за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб:

розпочинається 14 липня, закінчується 12 серпня;

Для вступу на основі ОКР молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра

- за кошти державного бюджету:

 розпочинається 14 липня, закінчується о 18:00 23 липня;

- за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб:

розпочинається 14 липня, закінчується 09 серпня;

Для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра:

розпочинається 15 липня і закінчується о 18:00 23 липня.

Інші актуальні терміни вступної кампанії за посиланням.

Приймальна комісія

Категорії: