News

14.07.2021
817

Розпочалася подача електронних заяв від вступників в УжНУ

Розпочалася подача електронних заяв від вступників в УжНУ

Сьогодні, 14 липня, о 9.00 розпочався прийом електронних заяв від абітурієнтів, які вступають на навчання до закладів вищої освіти за програмами бакалаврату після закінчення 11 класів. Цьогоріч, як і в 2020 році, подання заяв здійснюється виключно онлайн через електронні кабінети. Загалом, станом на 14.30 до УжНУ вже було подано понад 1100 заяв.

Варто наголосити, що цьогоріч подача заяв  розпочинається 14 липня та закінчується о 18:00 16 липня для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів; та о 18:00 23 липня для осіб, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, а також вступних іспитів та творчих конкурсів, які були складені з 1 по 13 липня. Вступ до магістратури розпочинається 15 липня і закінчується о 18:00 23 липня.

Цього року вступники на основі ПЗСО можуть подати до 5 заяв на місця державного та регіонального замовлення. Водночас на контрактну форму навчання вступник може подати до 30 заяв. Заступниця відповідального секретаря Приймальної комісії УжНУ Іванна Стерчо розповідає, на чому слід звернути увагу при створенні кабінету: «Перед подачею першої заяви слід перевірити в кабінеті чи всі інші документи завантажені, фотографія, скан-копія додатку до свідоцтва про вищу освіту. Якщо абітурієнт може скористатися сільським коефіцієнтом, то ця можливість має бути підтвердженою копією довідки 13 про реєстрацію місця проживання особи. Адже після того, як абітурієнти подадуть першу заяву, вони вже не зможуть змінювати документи. Також слід дуже уважно обраховувати середній бал».

Вступники активно подають заяви, чимало абітурієнтів створюють електронний кабінет і відразу подають заяви у Консультаційному пункті в приміщенні читальної зали Наукової бібліотеки. Працівники пункту допомагають створити кабінети, консультують, як подавати заяви, надають допомогу у скануванні документів.

«Сьогодні з обіду в  нас більше відвідувачів, як зазвичай. Багато абітурієнтів хочуть подати документи в перший день. Для ефективної реєстрації треба мати валідну електронну пошту, якщо вже є кабінет вступника, то  пам’ятати пароль до свого  кабінету. Адже після 5-6 невірних спроб уведення паролю слід чекати 15 хвилин, щоб мати змогу його ввести ще раз. Також в нас трапляються випадки, коли абітурієнтові не приходить лист активації. Це відбувається тоді, коли хмарне сховище (Google Disc) є заповненим» - розповідає координатор Приймальної комісії Оксана Компанієць, яка займається технічною підтримкою вступників у Консультаційному пункті Приймальної комісії.

28 липня очікуються результати широкого конкурсу.  До 2 серпня потрібно принести до відбіркових комісій оригінали документів – зазначають у Приймальній комісії УжНУ.

 

Інформаційно-видавничий центр

Categories: