Міжнародна асоціація випускників
ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

25.05.2017

Відбулося чергове засідання Правління Асоціації

на якому розглядалися такі питання:

  1. Про завершення підготовчого етапу та першочергові організаційні заходи ГО.
  2. Про заходи з підготовки Конференції делегатів Асоціації для виборів членів Ради, Президента та Ревізійної комісії ГО.
  3. Про участь Асоціації випускників УжНУ в організації і проведенні Днів УжНУ-2017.
  4. Про основні заходи з популяризації та забезпечення іміджевої складової діяльності ГО.

По кожному з цих питань Правління ухвалило конкретні рішення. Зокрема, Конференцію делегатів Асоціації для виборів членів Ради, Президента та Ревізійної комісії ГО буде проведено 30 червня ц.р.

Особливо жваво відбулося обговорення питання про участь Асоціації в організації в проведенні Днів УжНУ. Вирішено, що в рамках цього корпоративного свята УжНУ в новому форматі Асоціація проведе Перший форум випускників (орієнтовно 19-20 жовтня ц.р.).

З цією метою необхідно:

  1. Залучити, крім випускників-ветеранів, усіх причетних до сучасного життя УжНУ, членів закордонних осередків Асоціації. Розробити і затвердити план підготовки до форуму. Звернутися до громадськості області з пропозицією зробити внесок у це святкування.
  2. Започаткувати низку традицій, що будуть асоціюватися з цим святом і стануть його візитівкою, зокрема:
    • урочисте відкриття Галереї Слави й успіху УжНУ (навпроти ректорату, у сквері, переданому університету в постійне користування);
    • відзначення внеску спонсорів ( вручення їм пам’ятних сертифікатів, занесення їх прізвищ на пам’ятну дошку (камінь);
    • лекції (виступи) учасників і гостей Форуму випускників на всіх факультетах на тему: «УжНУ як старт успішного життя»;
    • символічну естафету поколінь на факультетах (зустрічі першокурсників з тими, хто закінчив УжНУ 50 років тому);
    • до форуму провести цикл передач на телебаченні на тему «Гордість університету», інтерв’ю з ветеранами-випускниками «Про час і про себе», під час форуму – круглий стіл (зустріч) з героями цих передач;
    • мистецькі і спортивні конкурси (до прикладу, на кращу художню фотографію, присвячену УжНУ, спартакіади з різних видів спорту.

Щодо PR-кампанії з «розкручування» Асоціації, насичення інформаційного простору Правління Асоціації вирішило:

  • провести її у найкоротші строки. Для цього:
    1. постійно оновлювати сайт Асоціації як основний інформаційний канал, через який здійснюється комунікація всіх членів організації;
    2. підібрати кандидатуру прес-секретаря Асоціації;
    3. відкрити веб-сторінку у соціальній мережі Facebook;
    4. організувати виступи голови та окремих членів правління у прес-клубі, друкованих ЗМІ, на обласному телебаченні з роз’ясненням мети і завдань створення Асоціації;
    5. задіяти (на громадських засадах) до висвітлення діяльності Асоціації випускників медіацентр УжНУ.