Планово-фінансовий відділ – структурний підрозділ, що створений для організації планування фінансово-господарської діяльності ДВНЗ «Ужгородський національний університет» по основній програмній діяльності «Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практики» у відповідності з вимогами та керівними засадами чинного законодавства України.
Завдання відділу:
- Планування та організація фінансування основної діяльності університету «Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практики»
- Складання перспективних проектів кошторисів, щорічних кошторисів доходів та видатків, розрахунків до кошторисів, штатних розписів по відкритих напрямах фінансування, крім КПКВК 2201420.
- Щорічне подання на затвердження, в Міністерство освіти і науки України, кошторису та штатного розпису.
- Складання бюджетних запитів, розрахунків щодо стипендіального фонду за результатами семестрового контролю, розрахунків щодо потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв .
- Розробка та затвердження розрахунків, калькуляцій вартості освітніх та інших платних послуг, що надаються університетом (крім договорів по науковим дослідженням, грантам та угодам).
- Складання та подання у відповідні відомства та організації окремої статистичної звітності.
- Представлення інтересів Університету по всіх планово-економічних питаннях.
- Аналіз фінансово-господарської діяльності університету за даними бухгалтерської та статистичної звітності.
Відповідальний за інформацію: Чурей Марія Павлівна
Дата оновлення: 10.11.2022